CAD Studion tillhandahåller teknisk support på alla de mjukvaror vi säljer och utvecklar. Syftet är att minimera driftstopp hos våra supportkunder. Detta uppnår vi genom att strukturerat registrera supportärenden och dess lösningar i vår sökbara databas, samt genom regelbunden intern kunskaps- och erfarenhetsåterföring. Utöver detta är vi dessutom partner till Autodesk vilket ger oss ytterligare resurser att eskalera frågor till.
Den mest effektiva supportlösningen får ni genom att teckna ett supportavtal. Detta innebär att ni förutom fri telefonsupport för akuta ärenden även får en dedikerad kontakt som regelbundet följer upp era tekniska supportfrågor med er. Vi utför teknisk support via mail, telefon eller via fjärrsupport. Då kan vi hjälpa er i realtid och simultant se problemet så som ni ser det. Supporten sker direkt på er egen dator där ni själva begränsar vilka problem som ska visas. Med supportavtal kan vi även erbjuda teknisk support på plats i er miljö. För de av er som inte känner att ett supportavtal är lösningen kan vi även erbjuda supportkonto samt löpande teknisk support. Supporten kontaktas per telefon: 010-177 71 80 eller via mail: [email protected] Ha gärna ditt kundnummer redo när du kontaktar oss. |
Supportavtal
Den mest kostnadseffektiva lösningen för de kunder som har ett behov av individuellt anpassad och regelbunden teknisk support är ett supportavtal. Förutom fri telefon- och mailsupport för akuta tekniska frågor ingår även ett inplanerat 3-timmars besök per månad där vi i er miljö kan supportera tekniska frågeställningar besvarade av en dedikerad kontaktperson. Denna lösning eliminerar även problematiken med att tveka eller avvakta att anmäla ett supportärende pga löpande kostnader, något som oftast resulterar i onödigt långa driftavbrott eller förlängd produktionstid. Genom att lägga ärendet på oss får ni tid över för annat i avvaktan på svaret. Ord. pris: 6 900 kr/månad* (1 månads uppsägningstid, ersättning för resa tillkommer för våra kunder utanför vårt lokalområde). *Installation ingår ej i supportavtalet. FAQ - Supportavtal Supportkonto För de av våra kunder som har behov av återkommande teknisk support, men som själva vill styra omfattningen, erbjuder vi ett supportkonto. Detta innebär att ni förköper minst 20 timmars teknisk support. Denna ropar ni sedan av i den takt ni själva önskar. Pris 23.000kr (ex.moms) Löpande support För de kunder som inte anser sig ha behov av teknisk support av mer regelbunden karaktär erbjuder vi möjlighet till löpande support till ett fast timpris. Pris 1 350 kr/timme (minsta debitering är 30 min). |