Vi vill att fler ska upptäcka fördelarna med att teckna ett supportavtal med oss. Det är den mest kostnadseffektiva lösningen för kunder som har ett behov av individuellt anpassad och regelbunden teknisk support.
Förutom fri telefon- och mailsupport för akuta tekniska frågor ingår även ett inplanerat 3-timmars besök per månad där vi i er miljö kan supportera tekniska frågeställningar besvarade av en dedikerad kontaktperson. Läs mer om vårt supportavtal här >>> |
Nu kör vi Black Friday hela veckan, och erbjuder därmed en unik möjlighet att prova på hur vårt supportavtal fungerar - helt utan kostnad!*
Vill du veta mer om eller ta del av erbjudandet? Kontakta vår försäljningschef Petter Åström här >>> *Erbjudandet gäller dig som under vecka 47 bokar någon av våra schemalagda utbildningar till vårterminen 2019. Supportavtalet löper inte vidare per automatik, utan vi kommer att kontakta er när månaden börjar närma sig sitt slut. |